Celiktss QUEEN088 ilk haftalarda hiç olmamıştı . Yeni başladı ama ciddi darlıyo beni ya. Çabuk geçse bari
Nazli358 Celiktss bende 23+5 im işlendiğimde yürüdüğümde oluyor nefes darlığı çok çabuk yorulma geliyor arkasından
Celiktss Nazli358 yürüme ya da herhangi bi aktivite sonrası olsa okeyim ona. Ama benim normal otururken,yatarken falan olmaya başladı.. o can sıkıcı ya. Kesenin,bebeğin konumundan,ciğerlere yaptığı baskıdan yazıyo nette.
mavisinprensesi20 Celiktss ayy bende 2 gündür galiba kalp krizi geçiren diye korkuyla yaşıyordum 🤭 demek bu haftalarda normal benimde ciddi nefes darlığım var bebek hareketleri aşağıda ve ciddi anlamda tansiyonum düşüyor. Ölüyorum falan sandım nefes darlığınmdan ya 23+0 bizde
Nazcan9244 girl_boy_annesi benimde belkide akıntım ondan ya artık günlük iki kere iç çamaşırı degisiyorum
Celiktss mavisinprensesi20 7/3tü tansiyonum.. düşün… bebek önce makat gelişti, fena kasık ağrısı yaşadım,tekrar gittim baş aşağı dönmüş ondan dedi. İçerde takla atıyo resmen