Medo ben de hem coraspin hem oksapar kullanıyorum geçen haftalarda karnımdan iğne ile parça aldılar bi kaç gün ilaçları içme dedi doktorlar kanama olma ihtimaline karşı. 4gün kullanmadım allaha şükür birşey olmadı zaten bunlar direkt bebeğe etki etmiyor anne sağlığı için veriyorlar Rabbim cümlesini korusun