Aloneanqel Kızlar 32+6 haftalığız. Pelvis kemiğim çok ağrıyor. Geçen yıl bir sezaryenim var. Korkuyorum da. Kontrole de 2 hafta var daha. Sizde de oluyor mu böyle 🥺 normal mi bu ağrı
Ebrar-deniz Aloneanqel benim 27 28 hafta arası başladı doktruma syledim magnezyum kalsiyum verdi kullanmiyosan bence sende söyle sağ sola dönerken ayağa klkrken oturrken ağrı oluşuyor dimi nrml dedi benm doktrum ve şuan 33 haftaligim😊 okdr ilk zamanlardaki kdr agrmiyo
Ftmydn Aloneanqel Evet bu durum bende de vardı fakat yoga yapıyorum o rahatlatıyor, sebebini doktoruma sorduğumda ise vücut kendini doğuma hazırlıyor ve bebek artık aşağı baskı yapıyor demişti..
Aloneanqel Ne yani kimsenin çatı kemiği ağrımıyor mu, herkes prenses hamilelik mi geçiriyor ben dışında
Neslihan1935 Aloneanqel 😂😂 okurken istemsizce guldum ama 38+5 im bende de agri var ama senin bi onceki sezeryan ya belki ondan dolayi erken agrin olmustur. Ama doktoruna bi daniş yinede🙏🥰
Aloneanqel Keşke kaynana postu açsaydım. Ya da kocamdan boşanıyorum yazsaydım. Dedikodu olunca konu çökerdi bu post şimdiye
Aloneanqel Ebrar-deniz içiyorum canım ya günde 3 tane vitamin , 1 tane multivitamin , troid ilacı ve insülin kullanıyorum. Daha fazla ilacı kaldıramam sanırım 😶
Aloneanqel Ftmydn yaa 😑 zaman yaklaşıyor yani pff. Hayırlısıyla atlatalım inşallah. Aşağıya baskı yapıyor demek
maman-es Bende aşırı ağrı hissediyorum yatarken dönmek çok zor, ayağa kalkmak çok zor doktora söylediğimde normal olduğunu söylüyor ama bu kadarı fazla gibi geliyo bana 🙄 daha 3 hafta bu ağrıya nasıl katlanılır bilmiyorum
Aloneanqel maman-es dimi dimi çok kötü ağrıyor Ya. O değil benimki ilk haftalardan beri ağrıyor. Söylüyorum normal dio
Fasulyeninannesi- maman-es Al benden de o kadar dun gittim hastaneye anca normal diyolar resmen oramda hissediyorum cocugu ya saka gibi doguralimda en azindan vucudumuz tek yasadigimiz gunlere donelim ozledim🙄
Aloneanqel Allerset bende sezaryen tarihinden önce suyumun filan gelmesinden çok korkuyorum 🥺 doğuma da çok birşey kalmadı. Bakalım 2 çocuklu sezaryenli hayat nasıl olacak 😬
Aloneanqel Neslihan1935 ben senin gibiyken sezaryen olmuştum geçen yıl tam 38+5 de 😃 sağlıkla al kucağına inşallah 🙏🏻 Sen normal bekliyorsun sanırım öncelikli olarak
Driia 29 haftalığım benimkide çok ağrıyor ama nasıl desem böyle kıvranacak bir acı değilde rahatsız edici hareketlerime engel olan bir acı 3 gündür çok çoğaldı yatarken sağ sola dönmek ayağımı kaldırıp kıyafet giymek yürümek ayakta durmak beni benden alıyor yarın doktora gideceğim bugün aradım yarın aynı hissedersen gel dedi
3bebeli1kedili Çoğul gebeliğim var benim daha 24-25 gibi şiddetli bir şekilde başladı hatta 25.haftada doğuruyorum sandım ki sancılarım da oldu baskıdan dolayı oluyor dedi doktorum magnezyum kullanıyorum ama tuttuğu zaman ne üstümü değiştirmeye gücüm oluyor ne yürümeye o derece şiddetli ben de uzanıyorum ağrım olunca bazen çömelip bekliyorum biraz ama sakıncalı mı bilmiyorum şuan 28+4 oldum doğum ne zaman olur ne zaman bu sancılarım biter bilmiyorum hiç 😔