Mom69 Kızlar dün günlük pedde çok çok az iki yerde kahverengi leke gördüm ciddi bir şey midir çok korkuyorum geçen hafta doktora gittim kalp atışını duyduğum için her hafta gitmek istemiyorum açıkçası
1Gunes Mom69 bana doktorum pembekirmizi yeşil kahve leke gördüğün an gerekirse acilden giriş yap gel demişti. Doktorunuza gidin görünün bence
strawbery Mom69 canim doktoruna gitmelisin hemen bisey olmasa bile leke ve kan girmek hamileligun hic bi doneminde normal kabul edilmez
B-ebek Mom69 canım normal değil, benimde maalesef başıma geldi ve ben 7 hafta yatmak zorunda kaldım kanama alanim oluşmuş. Muhakkak doktora git
Duygumut Mom69 Merhaba 7. haftada bende de oldu ama o günde doktor kontrolüm vardı doktor normal dedi korkma içini ferah tut. Bende ağlayarak gitmiştim doktora ama şükür bişey olmadı 9+5 im bugün yine gidicez umarım iyidir bebeğimde.
Duygumut Mom69 Ama tabi bencede hemen bir doktora git sadece korkma olabilen seyler bir kanama vs olustu ise zaten doktor önlem alır