İnanın öyle uzun bir süreçti ki anlatamam. 2 gün önceden kasılmalarım başlamıştı. İlk başta düzenli ve şiddetli değildi ama ilk olduğu için süreç nasıl işleyecek bilmiyordum ve korkum başlamıştı. Sürekli doktorumla iletişim halindeydim ve cumartesi akşamı sancım var diye acile geldim nst çekildi çok az sancım çıkmıştı eve gönderdi doktorum. Pazar akşam yine aynı şekilde ama daha şiddetli sancılarım vardı yine acile geldim nst çekildi açıklık var mı diye bakıldı. 1cm açıklık ve ortalama %50 silinmeyle yine eve gittim ama doktorum sabahında muayeneye çağırdı. Sabah evden çıkmadan evi temizledim yerleri sildim eşimle ilişkimiz oldu dışarıya çıktık yürüdüm vs bunlar yine tetikledi. Ama kontrolde yine nst çekildi sancım çıkmadı. Eve gittik. Akşam 6dan 8e kadar evde sancılarım arttı düzenli hale gelmeye başladı 8de hastaneye geldim. Evde yaşadığım sancı nstde yine yok denecek kadar azdı. Ama açıklığım 3 cm olmuştu yatışım yapıldı. Çok çok zorlu bir geceydi ve suyum gelmemişti. Sabah doktorum yine muayene etti tam açıklığa yakındık ve suyumu patlattı. Suyum geldikten sonra sancılar öyle şiddetlendi ki ne yapacağımı bilemez hale geldim. Sonrasında yne muayenem yapıldı doktorum çağırıldı. Artık doğmak için hazırdı bebeğim 🥰 ve 3-4 doğru ıkınmayla bebeğimi dünyaya getirdim çok şükür 🥰