fat1ma_ En erken 6. Haftada duyuluyor ben 4 haftalıkken öğrendim gebe olduğumu kan sonucunda 6. Haftayı bekledim gidip direk bebek görüp kalp duymak için erken gidince sadece boş kese oluyor bebek keseye girmemiş oluyor dolayısıyla kalp atışı falan da olmuyor insanın morali bozuluyor 🫠