hiç tatlı yemiyorum dondurma yediremedim diye ölüyorlar benim fikrim hep doğal beslenmek katkı maddesi olmayan paketlenmiş ürünler tercih etmemek ama ben yersem o da yermiş belki yemek istermiş fakat dondurmanın da soğuk olduğunu bilmiyorlar mı kendi söylediklerini kendileri çürütüyor olmaları da bir acayip hele zaten çocuğumu benden çok düşündüklerini sanmaları çözebilmiş değilim komik