Aylin5550 Merhabalar 10+5 günlük olduk bugün fakat iki gündür felaket bir bel kuyruk sokumu ağrısı var yaşayan var mı acaba normal midir bu durum . Doktor kontrolüme daha on gün var
Utkulu1 Aylin5550 ilk gebeligimde benim xe aşırı vardi. Doğumdan sonra da devam etti bi süre. Oturup kalkarken bile aciyordu. Doktor noemal demisti
Deletedmom_110 Aylin5550 Ben doktorumun tavsiyesiyle kuyruk sokumu ağrısı için magnezyum kullanıyordum sende önce Doktoruna danış kullan tavsiye ederim