Sevval41 naz_alp benim 10 eylüle verdi doktorum sezaryen gününü spinal olarak ama daha öncesinden epidural anesteziyle kasık fıtığı ameliyatı oldum baş ağrım çok fazla olmuştu ve aşırı aşırı üşümüştüm kişiden kişiye göre değişiyor