CEYDAASH Kızlar 2 gündür ellerim çok fena şişti, uyuşuyor karıncalanıyor. Ayaklarımdan bahsetmiyorum bile. Telefonu bile zor tutar oldum. Var mı bildiğiniz, yaptığınız rahatlatıcı birşeyler ?