Ben baby turco kullanıyorum da ilkte bana da öyle geldi ama zaten bebisler minicik yani kullanılıyor ve dediğin gibi 1-2 numara arasında pek fark yok. Kiloya göre gidiyorum ben numaradan ziyade. Zaten 1numara 2-5 kilo, 2numara da 3-6 kilo yani aynı sayılıyor