Merhaba , 23 haftalik hamileyim , gebeligimin 3. Ayında yapıldı, herhangi bir yan etki sorun yapmiyor icin rahat olsun , bebegin için çok önemli, bu hafta gittiğimde haftaya 6. Ayına girdiğinde yine yapacağız 3 ayda 1 yapılıyor dedi ve doğduktan sonra yapılacak dedi , gönlünü ferah tut, sağlıkla kucağına alman dileği ile 😊🤲