ayca_hztm Merhaba. Geçen hafta gittiğimde kilo alamadigi için bugün bir daha kontrole gittim. Çok şükür 450 gram almış. Özel bir nedenden vajinal görüntü muayenesi olmam gerekiyordu. Bakmisken açıklığa da bakalım dedi doktorum. bu haftada yapılan vajinal muayene doğumu tetikler mi ? Açılmam yokmuş ama insan korkuyor soramadım da o an.
Sarahh ayca_hztm ben olsam baktırmazdım açılmama çünki biliyorum kendimi endişelenirim muaine sonrası açılmam olur diye
Maviii neden her fırsatta alttan bakıyor doktorlar anlamıyorum, geçen ben de evham yaptım bir sebebten ötürü hemen alttan muayene edelim dediler hayır istemiyorum dedim. gerek yok doğum zamanı gelince bakacaklar zaten