Kızlar cuma günü test yaptım silik çıkmıştı aynı gün kan verdim 33 çıktı değerim dün sabah yine kan verdim, şimdi çıktı sonuç 98 olmuş dış ya da kimyasal gebelik değildir dimi kanamam ağrım yok sadece acıkıyorum karnımda büyümeye bağlı gerginlşeme hissediyorum derimde, aşerme kabızlık gaz sıkıntım var. Adet tarihime yakın zamanda birliktelik oldu geç döllneme diye umut ediyorm sizce? 🙏🏻