yener1seher ben döktüm. Hamileliğimin başlarında. Zorluyor baya. Ara ara Sancı oluodu çok kasıklarımda belime doğru. Afedersiniz tuvaletim gelince tutsam direk ağrıyordu. Bol su içtim. Doktorum onu önerdi. Günde 3lt en az. Yanıma su aldım hep unutmıyim die. Bide idrarı asla tutma. Geldiğinde direk koş tuvalete. Çok şükür öyle atlattım temizlendi. En önemli unsur su tabiki. Çok geçmiş olsun.