izobellaaa-_- Oelrlrkmemdmd senle aynıyız canım neden o tarih daha benim alttan muayene falan da olmadı
aslansmommm Oelrlrkmemdmd hayırlı olsun inşallah haftaya gidicem bende dönmemişse gün verecek bize de o tarihlerde olur diye düşünüyorum bakalım 😊 ters duruyor benim ki dönmedi hiç 🥲
Burcumstk Oelrlrkmemdmd 20 Eylül benim de normalde 36 haftalığım ama bebeğin kilosu 3200 olmuş ultrasonda bir hafta büyük çıkıyor
aslansmommm izobellaaa-_- 37de alttan muayene olur mu sizce doktorunuz bişey dedi mi sizinle günlerimiz çok yakın benim şu an 35+6 sizin 36+0dır görüyorum hep 😊
Oelrlrkmemdmd aslansmommm ben sezeryan olacağım için alttan muayene etmeyecek beni baktı bugün erken gelme niyeti yok dedi bugün doktorum
annelikyolundaa aslansmommm ben 35.haftada muayene olduğumda 37. Haftada çatı muayenesi olacağımı söyledi doktor. Şimdi 35+5im beklemedeyim :)
aslansmommm izobellaaa-_- ayy bende hazırlıklı gideyim o zaman 37+1 de randevum var 😊 ama ters benim bebiş makat geliş dönmezse sezaryen günü vercem dedi yapmaz belki o zaman dimi sezaryen de çatı muayenesinin bi anlamı yoktur herhalde
aslansmommm Oelrlrkmemdmd anladım eğer dönmezse beni de etmez o zaman dönmeye niyeti yok gibi duruyor hala yan yatıyo 🤭 sizin neden sezaryen olacak mecburi mi istekle mi
Minisssko Oelrlrkmemdmd Yaa çok sevindim sağlıkla gelsin inşallah. Bana ilk hamileliklerde 39a kadar beklemek iyi olur dedi. Umarım benide erken alırlar. Taşıyamıyorum artıkk 🥲 Bende 36yım
aslansmommm Hafizee28 ben hiç sormadım doktora şimdi mesaj atmak da istemiyorum yapcak mısınız diye dönmezse yapmaz herhalde bakalım ben yine hazırlıklı giderim de hayırlısı artık
Hafizee28 aslansmommm dahaca obile belli değil doktor muayeneden sonra karar vericek ben normal istiyorum allahımın izniyle
Oelrlrkmemdmd aslansmommm benimki de yan yatıyor gelme niyeti yok ama her an dönebilir yani ama ben zorunlu sezeryan olacağım