Ozge1234_ eğer devlet kontrolluysen özele git . Orda bebege baksınlar aletlerden de fareler ve doktora dusuklerini soyle kayıplarını 2 kere kaybım oldu de onlar pıhtılaşma testi yapıp oksapar verirler. Benimde iki kaybım oldu biri kimyasal biri boş gebelik ben genetik test vermiştim vermesem bile doktorum demişti ki bir düşük bile olsa oksapar kullandiriyoruz tedbir amaçlı oksapar kullanma sebebi de kanın koyu olması oksapar sulandiriyor ve bebege pıhtı gitmesini engelliyor pıhtı giderse kalbi durabiliyor gelişimi olmuyor vs. Ben keseyi görür görmez başlamıştım çok şükür şuan 27. Haftada oldum. Direk özele git yani canım inşallah hakkında en hayırlısı olur 💙