Merhabalar kızlar
Dünden beri kasıklarımda büyük bir ağrı var idrarımı yaparken sızlıyor ve az az geliyor pembe ve kırmızı gibi akıntılar yada minik parçalar görüyorum hem idrarımda hemde silince kendimi önerebileceğiniz birşey var mı?
Son iki gündür şehir dışındayım ve çok stresli günler geçiriyorum ona bağlı olabilir mi sizce koşarak doktora mı gitmeliyim yoksa geçer mi doktora gitmeye korkuyorum çünkü iki dkda bir tuvalete çıkıyorum