Edaeda06 Sezeryan oldum göbeğin kalmasın diye saralım diyorlar doktorum 15gün sonra dedi sizin deneyimleriniz oldu mu sardınız yada korseli atlet mi giydiniz
Gizem2121 Edaeda06 sar canim sarmasn ztn 15 gundn sonra fayfasi olmaz benm eltim kilosu birz vardi diye gobrk ckmasn diye sezryndn 1 hafta sonra hemem korseye basladi ben zayif bir insanm göbegmde oyle cabuk cikmaz ilk sezrynm erkn dogm olmstu sadece hastnede padumn yapildi ve eve gldigmde 1 kere saglk ocgnda pansumn ypmstm sonrasinda 3.gün tantroyla temizliyip ustune temiz bir havlu katip yazmayla sariyodm yani 15 gun sarmamak olmz bnce göbegin icn bi kac gun bitnce sarman lazim
Biroglanannesiii Edaeda06 Ben saramadım 20.günüm de doktora kontrole gittiğim de korseyi bile kullanmasan daha iyi ama çok sıkmadan kullan istersen demişti artık geçti benim biraz zaman geçsin sporla götüreceğim
Ozlm0916 Edaeda06 ben hiç sarmadim korse aldik doktorum banti cikardiktan sonra sarabilrsn dedi ama havalar cok sıcaktı 2 saat felan sardm geri ckardm hicte gobegm kalmadi sukur sarmadgm halde gene eski haline döndü 🥰🥰
Dilara_5 Sezeryandan hemen sonra korse kullanımı zorlayabilir. Korse takamamistim ben , ağrılarım oluyordu zaten bir de korse fazla geliyordu. Sarma dediğiniz olay nasıl oluyor onu bilmiyorum ne ile sarılıyor?