Gizem2121 yenidoganlar zaten genel olarak ucuz oluyor . Beden büyüdükçe pahalılaşıyor. Benim oğlum 19 aylik 5 numara kullaniyorum . Bezi alirken adet fiyatına göre aliyorum . Paketin fiyatini içinde olan bez sayısına bölerek aliyorum yani . Suan aldığım bezi tanesi 1.75 kr civarından aliyorum . Yenidoganlar daha uygun fiyattir .