ElBam ben tüp bebek yaptırmadım ama Ahmet&mehmet Erdem beyler ve onların olan novaart tüp bebek merkezinde tedavi ile hamile kaldım. Öneririm. Hem ilgilerinden hem de işlerini en iyi şekilde yapmalarından dolayı çok memnun kalırsınız. Bence mutlaka gidin