Minnosum19 Kızlar normal doğumdan 1 ay sonra dikiş yerinde çok ufak kırmızı bir nokta olması nornalmi birde ufak bir beyazlık kontrol günume daha var ama görünce korktum normalmi olması
Ysmndnz Minnosum19 Normal normal onlar zamanla yok oluyor . Benim aşağıda bayağı yirtigim olmuştu kenar dudaklara kadar yırtılmış diken doktor iyi dikememis dudakta delik bırakmıştı bariz belli olan bir delik . Her kadın doğum muayenemde doktorlar soruyordu piercing mi taktın diye 🤣
Sarahh Minnosum19 dikiş yeriyse sizdede öyle ola bilir ama yinede doktorunuza kontrol ettirseniz içiniz rahatlar
Merveofs Minnosum19 24 günüm oldu hâlâ düşmeyen dikisler var ne doktor ne ebe kontrole de gel demedi 🤷🏻♀️
Minnosum19 Ysmndnz bende dikis sayimi sormaya bile korktum dogurmaktan cok dikilmek beni yordu malesef
Minnosum19 Merveofs dogumdan 5 gün sonra gittim birde 40in ciktiginda gel dedi korkuyorum ama mecbur gidecegim o catala tekrar cikmak asiri yıpratıyo psikolojimi
Minnosum19 Ysmndnz geçmiş olsun dikiş gerçekten çok zor normal doğum ama hiç bir anında normallik yok malesef 🥲
Ysmndnz Minnosum19 evet doğurdum diye rahatlayamiyorsun 😀 sonrasında kıçının üzerine oturamamak diye bir sıkıntı başlıyor dikislerden