Tiroid değerlerim yüksekdi ilk aylar şükür ilaçla düzeldi bi kaç ay sonra tekrar kontorle gittiğimde doktor düzelmiş ilaç yazmama gerek yok dedi tiroid tekrarlayan bisey mi bidaha da gitmedim doktora zaten en son 5 . Ay gitmiştim herhalde son aylar gene tekrarlama durumu var mı bisey olur mu bebeğime tekrarlasa