Turana_20 iyi gunler hanimlar 2ci gebeligim ilk gebeligimde 14 15 haftada hiss ediyordum ikinci gebeligim tık bile yox endiselenmelimiyim?
ardaada Turana_20 18-6 dayım. İlk gebeliğim henüz bir şey hissetmiyorum arada hissettiğim varsa da gaz heralde. Bebek olsa anlarım değil mi 😁
Bebekdelisi Turana_20 18h 3.doğum 2 haftadır hıssedıyorum cnm ama oncesınde dr cok hareketliler hıssedersn demıstı bıde her gebeıkte karın cevresı degısıyor herkes farklı zamanda hıssedıyor normal bence
Eylul10 Bence endişelenme doktorun iyiler dediyse sıkıntı yoktur 😊 zaten başladılar mı ikisi iki taraftan durmuyorlar şimdiden gece mesaisi yapıyorum resmen