Kubratufur
Girmemiş canım ama yinede son günlerde bile nerdeyse hergun kontorle gitti, hiç mi anlaşılmaz ki, doğumdan sonra odaya gelince gerçeği öğrenmiş , sezaryenle oldu ama dememisler erkek çıktı diye. Bende çok şaşırdım kabullenmek de zorlandim epey hatta bebisime kız kardeş olacaktı :)