crazymommy canim aslinda ben dusukden once hep 30 gunde bir olurdum hic şaşmazdı.Ama 5 ay once 15 haftalik dusuk yasadim dogum yapdim ondan sonra 30 31 32 bu aralikda degisiyor.Bende 5 aydir yani aslinda duzensiz iliskide olduk 3 ayuni ama korunmadik yanii.Ben 2 aydir duzenli oluyorum tutmadi gebelik ama neden tutmuyo doktorada gidiyorum hicbir problem yok hamileliye cok cok uygunsun dedii herseyi tam takir ama neden neden diye dusunurken ovulasyon tesyi yapmaya kararr verdim belkide yumurtlma gunumu yanlis biliyorum dedim.E iyikide demisdim ben her ay 15-17ci gunumde ovulasyon tarihim derkenn 12ci gunmuss yani bu ay 32 gun sonra regl olmama bakmayarak yumurtlamam bugün yani 12ci gunumdee bende çok şaşdım ama oyleymis