Merhabalar arkadaşlar, benim gibi aranızda nifty testi bekleyeniniz var mı ? Doktorum testin Amerikaya gönderileceğini söyledi, yaptıralı bugün 6. günüm. Tedirgin stresli bir bekleme süreci geçiriyorum. Eğer benim gibi sonuç bekleyeniniz var ise Rabbim sağlıklı hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin hepimize🙏🏻🤰