eylul1809 ben gittiğim de doktor son adet tarihimi sorarak bebek daha çok yeni karından göremeyiz büyük ihtimalle diyip baktığında görmemişti. Sonrada alttan muayene yapmak istedi. Tabi oraya kadar geldikten sonra zaten heyecanla bekliyorken kabul ettim. Bakarken hiçbir şey anlamadım bile. İlk öğrendiğim de daha 4 bucuk haftaliktı. Alttan baktı diye hiçbir sorunum da olmadı. Şimdi 36+5 deyiz