Cumartesi günü kontrolümüz vardı herşey yolunda normal doğum bekliyorduk hastaneden dönünce boğazımda ağrı yanma şiddetli baş ağrısı başladı ve bütün vücudum ağrıyordu kolumu kaldıracak halim yoktu pazar günü öğlen covid testi verdim o günde çok kötüydüm bebeğin hareketlerinde de azalma vardı dün sabah test sonucum pozitif çıktı doktoruma yazdım hemen gel kontrol edelim dedi bir kaç tahlil istedi nst çekildi daha sonra bazı değerler yüksek çıktığı ve bebek hareketlerinde azalma olduğu için sezeryan yapalım riske atmayalım bebeği haftası uyumlu zaten dedi hemen yatışım yapıldı hazırlandım ameliyathaneye indim belden aşağısını uyuşturdular doktor geldi ve kısa bir süre sonra oğlumun ağlamasını duydum çok farklı bir duyguymuş gerçekten doğumla ilgili hiçbir şey hissetmedim zaten sadece doğumdan sonra belden aşağısını hissedememek biraz zorladı 6 saat sonra yürüdüm hafif ağrılarım oluyor ama gerçekten değiyor yanımda melek gibi uyuyor şimdi 🧿👶