Kizlar merhaba, seker yüklemesi hakkinda ne düşünüyorsunuz. Seker yuklemesinin yapilmasi gerektigini ogrenmistik cocugun sagligi icin risk almamak icin. Ama artik cok gerekli olmadigini kanitlayan makaleler yayinlandi. Ben kilolu bir gebeyim seker aleti her sey elimin altinda sekerime bakiyorum bazen. Ama şeker yok zaten bende de. Zamani yaklasinca doktorum yaptiralim derse ne diyecegimi bilmiyorum. Sizler bu konuda ne dusunuyorsunuz