AhseninAnnesii Merhaba, 19+5 gunluk gebeyim. Bebek arabasi bakmaya basladim internetten bakiyorum en iyi en kullanislilarina ama annelerden duymak istiyorum en kullanislisini. Bana yardimci olur musunuz? 😊
Sonikiuc AhseninAnnesii kabin boylar daha kullanışlı oluyor. Ablam kabin boy yengem travel aldi. Sonra yengemde kabin boya geçti. Bunları görünce ben de direk kabin boy aldim
AhseninAnnesii Sonikiuc kabin boylarda genelde puset yok sanirim. Ben aslinda direk pusetli almayi dusunuyorum. Sanirim buyuyunce baston tipi arabalara gecis yapiyormus anneler
Sonikiuc AhseninAnnesii evet puset yok ama yenidogana uygun olanlarda var tam yapabilen arabalar. Ben hamilton r1 aldim küçük bebege de uygun oluyor. Bebis henüz doğmadı ama 3 yaşındaki yegenimle denedim araba uçuyordu resmen tabii fiyatlarda uçmuş ben ebebekten 2.300 e aldim şimdi çok ucuklar
AhseninAnnesii Sonikiuc evet o kadar uçmus ki fiyatlar. Ben zaten dolap, gardirops uygulamasindan almayi düşünüyorum. Yani bebek esyasi biraz sans işi bebek sevecek mi sevmicek mi hep zamani gelince ogreniyosun o yuzden bebek urunlerinin bu kadar pahali olmasi cok üzücü