smyyglgn5425 evet doğru söylemiş, benim kuzenimin ilk iki gebeliginde şekeri yoktu. 3. Bebeğine hamileyken şekeri çıktı. Diyetle dengeledi. Yaptırmasa bilemeyecekti. Yine de takdir senin, doktor şart kosamaz. Testleri isteyip anlatmak onun görevi, yarın bir gün Allah korusun bu testi yaptirmasan ve bebeğine bir şey olsa sorumlulukta kendine pay almayı istemez. Sen doktor olsan sen de istemezsin böyle bir sorumluluğu. Fakat hasta olarak son karar senin.