Yesim0_3 Arkadaşlar 29 haftalık hamileyim ve midem ekşimem kaç haftalardır geçmiyor.Bu hafta artık kabus gibi gece gündüz hiç rahatım yok kusuyorum sürekli midem çok şiş ve çok sert ne yapmam gerekiyor lütfen yardım
_ozlmm Yesim0_3 Doktorunuza danışıp ilaç yazdırabilirsiniz benim de yanmam çok oluyordu gaviscon yazdı bir iki kere içtim gayet güzel şurup onun dışında yatmadan iki saat önce bir şey yemeyi kesiyorum yağlı kızartma tarzı şeyleri çok tüketmemeye çalışıyorum o zaman yanmalarım olmuyor
Yesim0_3 Evet bende kaç şişe bitirdim gaviskon ama hiç birşey çözüm olmuyor maden suyu , soda neler neler denemedim ama yok ilk çocuğumda böyle olmadı bunda hayatım mahvoldu sanki akşama kadar sürekli bunu çekmek çok berbat birşey