Linamom41 Benimde vajinamda şişlik vardı bi kaç hafta, hala daha bi tık ödemli o normalmiş. Ama ağrınızın yoğun olmaması gerekiyor. Doktora görünün mutlaka. Benim 3. Günden sonra ağrım geçmişti sadece belli başlı hareketlerde dikiş yeri hafif acıyodu o kadar. Şimdi ise hiç bir ağrı yok tam 4 hafta oldu.