Naz0123 Semaaaa1 o hastaneye gidiyorum ama Hatice hanımin hastasıyım .genelde hep onun kapısı dolu oluyor diğer doktorlarda 1 tane hasta görmedim .
Meryemgundogdu2_ Semaaaa1 ben de Hatice hanıma gidiyorum diğer doktorlarda hiç hasta görmüyorum sabah bile olsa. Hatice hanımdan çok memnunum Allah nasip ederse 1 Ekim sezeryan olucam😊
Melisaaduz Semaaaa1 evet ben rehat bey takipliyim en baştan beri. 12 haftamda düşük tehlikem olması halinde bile inanılmaz bilgilendirici sakinleştirici bir etkisi oldu. Aynı zamanda yakından takip etmesi ile güven verici bir havası var.
Semaaaa1 Naz0123 ben erken vakitlerde gittiğimde bi kaç kişi oluyor genelde 😊 öyle dediğiniz gibi sıra olan hastalar ben hiç bi doktorda görmedim hastanede 😅
Semaaaa1 Meryemgundogdu2_ ben her gittiğimde rehat beyde 1-2 kişi oluyor sabahları. Diğer saatlerde oluyormu bilmiyorum ama prof olmasınında etkisi vardır diye düşünüyorum. Muayne ücreti biraz fazla ama çok güzel çok tecrübeli bi doktor
Naz0123 Meryemgundogdu2_ 36+5 im pazartesi randevum var. 33 . Haftama kadar doktor aradım sonunda buldum onu 😁 tam istediğim gibi bir doktor
Meryemgundogdu2_ Semaaaa1 memnun kalmak önemli tabiki 😊 inşallah doğum sürecinizde de memnun kalırsınız🌸
Semaaaa1 Meryemgundogdu2_ inşallah hepimiz kalırız 😊 yengemin doktoruydu 2 sene önce o yüzden memnun kalacağımı düşünüyorum bende😊
Meryemgundogdu2_ Naz0123 benimde bugün randevum vardı 34+6yım😊 ikinci doğumum bu, ilki de sezeryandı zorunlu oldu maalesef buda o yüzden sezeryan olucak😊