Anneadayi89 Sancim cok siddetli ama siklasmiyor her 10 dk da bi bu sekilde doguran oldumu Dayanamiyorum evde cekiyorum sanciyi ama cok siddetli kasiklarimdan giriyor
Baltopu2 Anneadayi89 canım evde dört saat çektikten sonra hastaneye gitmiştim ben bir cm acilmam varmış sadece.sonra suni sancı ile doğurdum.Git baksınlar belki açılman hızlı ilerliyordur senin
Meltemsalhogl Anneadayi89 bende ayni durumdayim gittim evim yakin diye eve geldim 2cm aciklikbirazdaha evde cekicem 2 dogum birazda korkuyorum Allah yardimcimiz olsun