35+4 deyim son bi aydır ellerimde eklem ağrıları çok arttı her uyandığımda el bileklerim parmaklarım hatta elimin üstü aşırı sızlıyor sanki ezilmiş gibi . Hatta bazen elimin üstü sanki ezilmiş gibi sızlatarak beni uyandırıyor ne yaptıysam geçmedi doktor olur diyor 😭😭😭