berosunannesii Gebelikte hemoroid(basur) sorunu olanlar nasıl başa çıktınız krem vs var mı? Valla 7. aya kadar bir sey yoktu 7. aydan sonra bütün sorunlar patlak verdi. Allah beterinden korusun tabii 🤲🏻
Oznurozdemir berosunannesii evet çok aşırı tuvalete çıkmaktan bende de oldu. Küçük meme gibi bişi var. Ama ağrı vs yapmıyor çok şükür. Doğumdan sonra bi doktora gidicem
Mrv135 berosunannesii Krem verdi doktor kaşıntısı geçti ama kendisi hala orda duruyor.. Hatta zorlandığım bir dönem daha da büyüdü..
Ensinacar berosunannesii bende de var küçük meme var 14 haftalığız kabız oluyorum zorlayınca çok agriyo üstüne oturamıyorum agriyo kan da geliyo lavaboya gitmeden kayganlastirici krem sürüp gidiyorum 🤷🏼♀️
aysnrozgn Kantaron yağı sürün ben çok faydasını gördüm. Pazar günü meme oluştu sürmeye başladım, daha bu sabah küçüldüğünü farkettim.
berosunannesii aysnrozgn aa hemen araştıracağım zararı yok dimi bazıları eczanede satılan kremlere bile doğumdan sonra kullanacağım demiş ama 🤷🏻♀️
Mrv135 berosunannesii Yani ne beklediginize bağlı. Kaşıntısı ağrısı geçsin isterseniz geçiyor ama işte o bölge nasıl normale doner ben de bilmiyorum. Bir sormak lazım.