PapatiA benim ödem vardı ayaklarımda geçti kendi numaramı alsam da olurmuş taraklı ayaklarım bu arada yaygan yani evet çok rahat o renkli kısım hatta ayağımda Nasır da olmuştu yürüyemiyordum hamilelikte diğer ayakkabılarda terlikte zorlanıyordum bunu giyince çok rahat ediyorum hatta evin içinde giymek için başka rengini de düşünüyorum