denizz89 Hanımlar uyurken ne yöne yatıyorsunuz önemi var mı hani dikişe zarar vermeyecek yön neresi ?hani ayrıca o dikişler için nelere dikkat etmek gerek bilenler yazablrmı öğrenmek istyorum?
Zeyasha denizz89 bebeğini bile kucağına alırken dikkat etmen gerek dikişler çok önemli üzerinden ne kadar zaman geçse bile ağır falan kaldırmıycaksın hep sızlar yerleri
Zeyasha Ben hep sırt üstü yatıyordum hatırladığım kadarıyla canım benim ki baya zordu dikişlerim çok sancılıydı hani ne tarafta ağrı hissetmezsen o tarafa yat rahat ettiğin gibi
denizefe ben sırt ustu ytabıldım ılk bır hafta yan donumce dıkısım sankı aut uste bınıyordu agrı oluyordu snrasında yan yattım bı skntı olmadı yazın dgm yaptgm ıcn hergn dus aldm her dustan snra sezeryan yerımı fön makınesıyle kurttum ıslak kalmsı enfeksıyonu tetıkler demostı doltorum bırde hep carsafla srdm krnımı😂
Zeyasha denizefe çarşafla sarınca göbek kalmıyormuş bende sezaryen korsesi almıştım ama kullanmadım ben Doğum yapalı 2.5 yıl oldu canım dikkat etmek gerek dikişlere
denizefe Zeyasha bende bes sene oldu dgm yapalı ılk bır hafta on gun carsafla srdm ck mınıcık bır gbk kldı sezeryan dıkısınım ustunde bu bebegımdede aynısını yapıcam eve gelınce crsaf baglıcam ılk baslarda korse acıtıyor
denizefe Zeyasha yanı bılmıyorum romal sogumu ama sezeryanda ck ıse yarıyor 😂gercı annemde norml dgm yapms hep bıde ebe kendısı hep carsfla srms kendını bnıde oyle yaptı