Selam kızlar.29.hafta ikiz gebeyim. Birkaç gündür bebeklerimi gün içinde ara ara vajinamın tam üstünde hissediyorum yani nasıl söylesem sanki çıkcaklar gibi ordan . Ve darbe halinde vurdukları için idrara çıkma isteği oluyor. Doğal mı sizce bu kadar aşağıda hissediyor olmam