Normal zeytinyağlı krem ve hindistan cevizi yağı kullandım bol bol su içtim nemli biraktim devamlı cildimi , cildim normalde aşırı kurudur catlagim olur diye çok korkuyordum 37.haftamdayim hiç catlagim olmadı masaallah 🧿 birazda genden ve kilodan kaynaklı diolar ben aşırı kilo da almadım aslında ama annemde ablamda da olmamış hiç