Nisa52 Bebegim geliyor kızımın odası yoktu.Sizce 2 katlı ranza mı alsam yoksa yavrulu baza mı ? Ben aslında normal baza istiyorum altınada esya koyabilmk için ama odamda pek büyük değil kararsız kaldım 😥