Eminecalk1 Kızlar selam 34+6 olduk bugün Allah’ın izniyle daha önce hiç işkembe çorbası falan içmedim ama bugün çok canım istedi içsem bir sıkıntı olur mu bilgisi olan var mı rica etsem beni aydınlatabilir misiniz 😋🥰🫶🏽
Busratkn Eminecalk1 Valla ben ne kadar sakat at varsa yedim canınız çekmesin bebekler ama işkembe çorbası, dalak, kokoreç napıyım aşermiştim yani ama 3 4 porsiyon yemedim sonuç olarak Allahıma çok şükür hiçte bişey olmadı
Cherry95 Eminecalk1 sakat et derken sakatat demek istedin sanırım canım. Doktorlar yasaklıyor ama aşerdiysen canın çok çektiyse içebilirsin yiyebilirsin fakat kararında diyorlar. Benim de canım çok kalamar istemişti normalde yasaklı ben de iki adet yedim sadece. Sen de yarım porsiyondan biraz az yesen sorun olmaz :) tabi benim önerim ve doktorumun bana söyledikleri üzerine söylüyorum
Der_0 Eminecalk1 temiz olduğundan emin ol ve tam pişmiş olsun bi sorun olmaz bence ya kim demiş doktor yasaklıyor diye ye canım bol bol ye
Hilalnur12 Bende normalde sakatet yemezdim hiç yiyeceğimi canımın çekeceğini de düşünmezdim ama bu hamileliğimde bi kokoreç çekiyor canım hiç yemediğim halde,hamilelikte bikaç kez yedim. Bende merak ediyorum hamilelikte yenmesinin bi sakıncası var mı acaba 🙄🤔🤔
Eminecalk1 Hilalnur12 bende öyle et falan aram yoktur pek birkaç gündür böyle canım istiyor şimdi benim de tuhafıma gitti hiç yemediğim birşey daha önce bakalım tadımlık birkaç kaşık nefsimi öldürmek için deneyeceğim. 😋
Der_0 Eminecalk1 bilmiyorum bizim buranın doktorlarıyla batı doktorları farklı dersler aldı heralde bizim burda işkembe çorbası ciğer felan şifa derler doktorlar ye der batıda durum farklı 😂 doktorlar sadece çiğ köfte yasaklıyor oda etli çig köfte olunca
Eminecalk1 Der_0 olabilir kuzum valla birşey diyemiyorum. Benim eşim diyarbakırlı ailesi sürekli et falan tüketiyor hamileyken de herşeyi yedim içtim der kayınvalidem. Ben de denizliliyim bizde de sürekli sebze falan pişer zeytinyağlı yemek vs dediğin gibi farklı dersler aldılar sanırım 😂😂😂
Oznurozdemir Eminecalk1 ben Mumbar dolması Bile yedim valla 😅 kaynanam yapmıştı temizliğe güvendim yedim bişi de olmadı olacağını da sanmıyorum eskiden hep yiyorlarmış