28+4 haftalık hamileyim 3. Hamileligim ilk hamileligimde birçok aşı vuruldum sağlık ocağında hemşire arardı gider vururdum bu sefer ilk defa vurdum 7. Aya geldim aradi asi için tetenoz asisiymis e nabizdan gördüm kolum felaket ağrıyor öyle boyle değil kaldıramıyorum dokunamıyorum normalmidir bu