Tubatgn Korkma cnm inşallah önemli değildir. Bana da benzer bi ağrı olmuştu bir kaç hafta önce, oturup kalkarken ya da sağa sola dönerken daha da ağrıyordu ,dayanamicak bi ağrı değildi ama farklıydı cidden, aynı şekilde solda kasığa doğruydu, cidden korktum,yürüyorum evin içinde fln, sürekli kendimi dinliyorum aklımı kaçiracaktim ,eşime diyorum bu sefer farklı bi ağrı fln ,velhasıl kelam ertesi gün geçti , tabi ben bin tane forum okuyorum ,bin tane doktor dinliyorum fln, gaz sancısı olabilirmiş belki de öyleydi bilmiyorum ,sizin de öyle olabilir ❤️