Egemenau İyi geceler anneler. Bebeğim aşırı aktif, doğum yaklaştıkça hareketleri kısıtlanır diyolar ama sanki daha da çoğaldı. Sizin bebisler nasıl ?
Aysef27 Egemenau bende 38+2 deyim bizimkide harketli baya sadece dun bi kere 2 3 saat kadan duraksadi o kadar
Aysef27 Egemenau doguramayacam sanirim burda millet nişanım geldi suyum geldi diyo imrenmeye basladim bebegimi merak ediyorum nasil bi dogum olacak diye dusunmekden yoruldum artik bir an once dogurup rahatlamak istiyorum
Cigdemm1 Egemenau şuan aynı durumu yaşıyoruz 38+5 im bende. Çok hareketlendi ve az önce 2 3 kez vajina bıçak saplıyorlar gibi oldu acaba doğum kanalına mı ilerliyor. Kontrolümüz var bugün meraklandım
Nurcantas65 Aysef27 ekmek elden su kordondan yaşıyolar valla.Benimki aşırı kasıyor kendini bi bakıyorum karnımın bir tarafı boş diğer tarafı şişirmiş 😂
Aysef27 Nesli3504 benimde ilk bende korku kaygi karisik biran once atlatmak istiyorum dusundukce dahada stres oluyorum bide gecen muayenemde ebe dogum aninda cok canin yanacak ama dayanacaksin odana gecince tum agrilarin bitecek falan dedi oda o kadar net konusunca dahada kaygilandim
Aysef27 Nurcantas65 ayni vaziyette bizimkide ayni bazen tersmi dondu napti diyorum dogum pozisyonundan donecek diye korkuyorum bu kadar hareketinden
Nurcantas65 Aysef27 ağırlaşmışlardır dönmesi imkansız bence ya,dönerlerse helal olsun diyecez napalım
Aysef27 Nurcantas65 😂aman ben donemez falan demeye de korkuyorum valla karnimda oyle hareket ediyoki o hareketi yapan donerde😂
Aysef27 Nurcantas65 şu midemdeki rahatsizliklar olmasa valla bir ay bile olsa cekerim gocunmadan ama uyku haram oldu artik yemek yiyememek beni cok yoruyor karnimi doyurmaya korkuyorum
Nurcantas65 Aysef27 kilosu kaç ? Benim bebiş ufak tefek yeride bol. Kilosu 3500 sa agirdir yerde dardır dönmez bence ya 😂
Aysef27 Nurcantas65 doktora soyledim kilosunu simdi gormeeyiz bilemeyiz artik dogunca dedi saka gibi😂
Nurcantas65 Aysef27 37+4 te 2890 dı benim yarın yani bugun gideceğim bakalım derdi ne kızın fazlada kilolu olması istemiyorum ya,çıkarken zorlamasın diye 39+1 şuan 3 kilo olsa yeter. Sağ salim alırız kucağımıza inşaaAllah 😊🌸