Cherry95 sliya30 bebek minyon değilse 3-6 ay al canım. Dış giyim olacak içindd kıyafetide var ya 3-6 ay daha rahat olur.
Elifderin34 sliya30 ben bütün kıyafetleri 6-9 aldım ya ne olur ne olmaz dedim belki tombiş bebek olur büyüğe çare varda küçüğe olmaz diye düşündüm
Minigin_annesi0 Ben hep 3-6 ay aldım 0-3 ay çok önermem canım iyi ki almamışım bebeğim toplu doğduğu için hep büyük şeyler giydirdim
Elifderin34 sliya30 evet büyük aslında ama yeni doğan zıbın tulumda aldım bir kaç tane ama çevrem bana hep çok küçük alma bir kere giyer diye diye korkuttu 😅
Cherry95 sliya30 sağlıkla gelsinnnn 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Eğer gelişimi haftasına uygunsa minyon olmaz bence :) ama tombiş zayıf nasıl olursa olsun sağlıkla olsun