Adet düzensizliği için doktora gittim kızlar, hormon testi yaptı ve sonuçlar bu şekilde. Aklıma takılan şey şu, benim 20 aylık bir oğlum var ve hâlâ emziriyorum. Emzirme dönemi için düşük değil mi Prolaktin? Aslında doktor düzensizliğimin olduğunu duyunca hemen süttendir dedi (bende düzensizlik hep vardı) ama bu da yüksek çıkmayınca kaldım öyle. Başka ne olabilir?
