angela4 ayyy canım inşallah benimkinden değildir. Benim karnımda sinek yemiş gibi cıktı önce. Sonra 1,5 ay içinde bacaklarıma falan yayıldı. Cildiye doktoruna gittim 30unda ,sıkıntı stres dedi. Sinek yemiş gibi cıktı ama kaşıdıkca pütür pütür oldu. Gece ister istemez kaşıyosun. Sanki kıl gözenekleri büyümüş gibi. O kadar kötü oldu ki kanıyo habire. Bnm baya ilerledi ama. Cildiye doktoru bi ilaç verdi. Doktoruma sordum kullan dedi ama eczacı kullanmasan daha iyi dedi içinde kortizon varmış. Bebeğe zarar verir diye kullanamadım.Şimdi yarın sabah başka bi doktora daha gidicem. Sakın bnm gibi ihmal etme. Geçmiyo asla. Ben gebelik egzaması falan sandm ama değilmiş. Şuan bacaklarımı gör şaşırırsın heryerine dağıldı.